Past de rugby way of life bij uw onderneming? Samen kunnen we dit zichtbaar maken. Hierin is in principe alles mogelijk, maar kunt u denken aan bijvoorbeeld de volgende mogelijkheden:

Sponsor een rugbyactiviteit

Treed op als sponsor voor een rugbyactiviteit van de Voorburgse Rugby Club. Zo geven we clinics op basisscholen en organiseert de club elk jaar een buitenlandse trip voor haar leden.

Uw naam op kleding of attributen

De Voorburgse Rugby Club heeft mogelijkheden om kleding of attributen te voor- zien van bedrijfsnamen en logo’s. Waar kunt u aan denken: wedstrijdkleding, trainingsjassen, sporttassen, rugbyballen, bidon’s, paraplu’s etc.

Uw naam op onze website en onder alle mailcontacten met onze leden

Uw logo en de link naar uw bedrijfswebsite wordt goed zichtbaar opgenomen op onze website en in de e-mail correspondentie naar onze leden.

Donateur van de Voorburgse Rugby Club

Om te groeien als vereniging kunnen wij natuurlijk alle support gebruiken! Daarom kunnen wij ook donateurs heel erg goed gebruiken. Als donateur kunt u vrijblijvend (en indien gewenst ook anoniem) een bedrag doneren aan de club.

Sociale partner

Ieder kind heeft recht op sport, dat vinden wij ook. Daarom willen wij, met hulp van partners, gezinnen die niet voldoende financiële middelen hebben, helpen. Op die manier kunnen ook die kinderen mee doen!

Alle partners van de Voorburgse Rugby Club worden vermeld op de website, onder alle mailcontacten met onze leden en alle overige communicatie-uitingen!

Meer informatie over de mogelijkheden voor partners en donateurs?