Het bestuur

Het bestuur van de Voorburgse Rugby Club bestaat uit 7 personen die zich intensief inzetten voor de club. Daarnaast zijn er nog een aantal commissies die belangrijk werk voor de club verzetten.

Bestuursleden

Chrispijn Klawer

Marieke Brugman

Martijn Minkenberg

Bestuurder welzijn

Marjolein van Dijk-Roep

Bestuurder Beheer

Peter Zwart

Bestuurder Exploitatie

Joyce Buskens

Bestuurder Vrijwilligers en Communitybuilding

Claire Barnhoorn

Vertrouwenscontactpersoon

Tatjana van Nierop

Vertrouwenscontactpersoon

VACATURE

We zijn nog op zoek naar een mannelijke vertrouwenscontactpersoon. Heb je interesse, of wil je meer informatie? Neem dan contact op met Marjolein van Dijk-Roep!

Commissies

VRC heeft ook een aantal commissies ingesteld met een specifiek doel of specifieke taken.

• Technische Commissie
  • Sponsorcommissie
  • Kascommissie
  • Bouwcommissie
  • Feestcommissie

Technische commissie

Na de ALV van oktober 2022 is er een go gegeven op de oprichting van de TC (Technische Commissie). Sinds januari 2023 zijn we op volle sterkte met:
Matt Collins en Kristian Fasel (trainers vertegenwoordiging GTBM en CJC), Stefano Angelucci en Ondine Brent Eysseric (referee vertegenwoordiging GTBM en CJC), Hanneke de Vlaam en Marianne Verhage.