“Door naast onze trainingen ook wedstrijdjes te spelen leren we de basis van het spel nog beter. En we maken natuurlijk veel plezier!”

Seizoen: 2024 – 2025
Geboortejaar: 2017 – 2018

De Turven trainen één keer per week op ons veld aan de Groene Zoom.

Vanaf maart krijgen de tweedejaars turven tackle training op de maandagavond om 17:30. Dit als voorbereiding op de overstap naar de Benjamins in het komende seizoen.

Trainingsdagen en -tijden

Woensdag: 17:30 – 18:30

Voor de trainingen heeft je kind sportkleding zonder ritsen en zonder capuchons nodig, alsmede noppenschoenen (alleen zachte, niet afschroefbare noppen zijn toegestaan). Een bitje ter gebitsbescherming is verplicht!

Wedstrijden

Zaterdag wedstrijden in het district op wisselende tijden. Verzamelen veelal tussen 09:00 en 10:00. Er wordt zowel uit als thuis gespeeld. De wedstrijden worden op een klein veld, met zeven spelers  per team gespeeld.

Meedoen?

De Voorburgse Rugby Club is altijd blij met nieuwe rugbyjeugd, dus meld je snel aan en kom gratis proeftrainen!

Trainers Turven

Thom de Jong