Turven

6-7 jaar
Seizoen 2023-2024: geboortejaar 2016 – 2017 (U8)

“Door naast onze trainingen ook wedstrijdjes te spelen leren we de basis van het spel nog beter. En we maken natuurlijk veel plezier!”

Training

Turven trainen bij de Voorburgse Rugby Club één keer per week op onze locatie aan de Groene Zoom. Vanaf maart krijgen de tweedejaars turven tackle training op maandagavond om 17:30.

Trainingstijden  2023-2024:

Woensdag 17:30 tot 18:30

Voor de trainingen heeft je kind sportkleding zonder ritsen en zonder capuchons nodig, alsmede noppenschoenen (alleen zachte, niet afschroefbare noppen zijn toegestaan). Een bitje ter gebitsbescherming is verplicht!

Wedstrijden

Zaterdag wedstrijden in het district op wisselende tijden. Verzamelen veelal tussen 09:00 en 10:00. Er wordt zowel uit als thuis gespeeld. De wedstrijden worden op een klein veld, met zeven spelers  per team gespeeld.

Meedoen?

De Voorburgse Rugby Club is altijd blij met nieuwe rugbyjeugd, dus meld je snel aan en kom gratis proeftrainen!

Trainers Turven 2021-2022

Thom de Jong