De Voorburgse Rugby-club heeft een eigen clubhuis en voert een verkoopbeleid waarin we graag aandacht besteden aan gezond eten en drinken. Gezond eten en drinken binnen onze sportvereniging draagt bij aan de gezonde ontwikkeling en leefstijl van onze leden en onze gasten. Om deze reden werken wij volgens de ‘Richtlijnen Gezondere Kantines’ die zijn opgesteld door het Voedingscentrum.

VRC maakt hiermee de gezondere keuze de makkelijke keuze. Ieder jaar zal het aanbod van de gezondere producten in kaart worden gebracht met de kantinescan van het Voedingscentrum. De uitkomst wordt gerapporteerd aan het bestuur en kan leiden tot aanpassing van het assortiment.

Zo zorgen wij er voor dat we een gezondere sportkantine blijven!

Heb je suggesties voor producten die volgens jou goed in het assortiment zouden passen, geef ze dan aan ons door!

Namens de kantine commissie, Bianca Put-Van der Voorn
beheer@voorburgserugbyclub.nl