Guppen

4-5 jaar
Seizoen 2023-2024: geboortejaar 2018 (en later, U6)

“Wij leren spelenderwijs rugby zodat we later een goede basis hebben om het spel goed en verantwoord te kunnen spelen.”

Training

Guppen trainen bij de Voorburgse Rugby Club twee keer per week op De Groene Zoom in Den Haag (naast Monkey Town).

Voor de trainingen heeft je kind sportkleding zonder ritsen en zonder capuchons nodig, alsmede noppenschoenen (alleen zachte, niet afschroefbare noppen zijn toegestaan). Een bitje ter gebitsbescherming is verplicht!

Trainingstijden 2023-2024:

Woensdag 17:00 tot 18:00
Zaterdag 08:45 tot 09:45

Om teleurstelling te voorkomen: Is je kind geboren na 2019, neem dan even contact op over deelname aan de proeftrainingen. Het is mogelijk dat je kind dan nog te ‘jong’ is (fysiek/mentaal) om te beginnen. We gaan hier graag over met je in gesprek, het gaat erom dat je kind zich lekker voelt en plezier krijgt in rugby!

Wedstrijden

Guppen spelen nog geen wedstrijden, daarmee wordt in de leeftijdsgroep Turven begonnen.

Meedoen?

De Voorburgse Rugby Club is altijd blij met nieuwe rugbyjeugd, dus meld je snel aan en kom gratis proeftrainen!

Guppen trainers 2022-2023

Milo Hendriks