Benjamins

8-9 jaar
Seizoen 2023-2024: geboortejaar 2014 – 2015 (U10)

“Wij gaan op een leuke manier heel serieus met het rugbyspel aan de slag! Meer spelers, een groter veld en ook scrums, rucks en mauls maken deel uit van ons spel.”

Training

Benjamins trainen bij de Voorburgse Rugby Club twee keer per week op ons veld aan de Groene Zoom.

Voor de trainingen heeft je kind sportkleding zonder ritsen en zonder capuchons nodig, alsmede noppenschoenen (alleen zachte, niet afschroefbare noppen zijn toegestaan). Een bitje ter gebitsbescherming is verplicht!

Trainingstijden 2023-2024

Maandag 17:30 tot 18:30
Woensdag 17:30 tot 18:30

Wedstrijden

Op zaterdag worden op wisselende tijden (in de ochtend) toernooitjes van 3 of 4 wedstrijden gespeeld in het district  (het zijn korte wedstrijdjes).

Meedoen?

Op dit moment (voorjaar 2024)  is er een wachtlijst voor de benjamins. Naar verwachting is in het nieuwe seizoen weer plaats voor nieuwe benjamins. Mail aan de ledenadministratie voor meer informatie.

Trainers Benjamins

Pelayo Fernandez Plaza

Hoofdtrainer
Matt Collins