Proeflid worden

Wil je kennismaken met rugby bij de Voorburgse Rugby-Club? Dat kan natuurlijk!

Met een proeflidmaatschap kun je 4 weken gratis meetrainen. De 4 weken starten als je de eerste training meemaakt.

Als je definitief lid wilt worden, stuur dan een mailtje naar de ledenadministratie@voorburgserugbyclub.nl.  Ook als je geen lid wilt worden dan horen we dat graag op hetzelfde mailadres. Als we na de 4de week geen mailtje hebben ontvangen, dan moeten we je helaas uitschrijven!

Geef je aan dat je definitief lid wilt worden, dan geven we je gegevens door aan Rugby Nederland en wordt de contributie + bondsbijdrage geïncasseerd.

Maar je hoeft natuurlijk niet te wachten met definitief lid worden tot wij contact opnemen. Als je na 2 trainingen (of eerder!) al weet dat rugby helemaal jouw sport is, dan kun je zelf een mail sturen naar ledenadministratie@voorburgserugbyclub.nl en aangeven dat je volledig lid wilt worden.

Als je je opgeeft voor (proef-)trainen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.