HHB0

Na het spelen van de normale wedstrijden en competities is het tijd voor de toernooien! Afgelopen weekend was het de beurt aan het Beach toernooi in Hoek van Holland. Een groot jaarlijks terugkerend toernooi waar clubs uit het hele land aan meedoen.

Beach rugby gaat net iets anders dan gewone wedstrijden – minder spelers in het veld, kortere speeltijd en geen conversies – maar dat maakt het niet minder leuk!

Vanuit VRC zijn er dit jaar teams van de Turven, Mini’s en Cubs in alle vroegte afgereisd naar het strand. De Turven speelden een 1-daags toernooi, de Mini’s en de Cubs waren 2 dagen aan de beurt. Hoewel het niet heel zonnig was, hebben de kinderen leuke dagen gehad en hard hun best gedaan binnen hun eigen poules.

De Turven zijn geëindigd op de 5e plaats. De Mini’s hebben de 3e plek veroverd en de Cubs zijn verdienstelijk 12e geworden.

Natuurlijk ook een bedankje aan de trainers, begeleiders en ouders die mee zijn gegaan naar Hoek van Holland. Zonder jullie inzet is dit niet mogelijk.

HHB1
HHB2