VRC verwelkomt BSN, DIOK en HRC

Schitterend weer, enthousiaste ouders langs de lijn en maar liefst 7 turven teams trappelend van ongeduld … de ingrediënten voor een perfecte VRC districtsdag in Den Haag.

De teams van BSN, DIOK, HRC en VRC hadden er duidelijk zin in. Onder luid geklap, aanmoedigingen van de trainers en adviezen van de turven onderling gingen de teams de strijd in 11 wedstrijden met elkaar aan. En hoe! De spanning, gedrevenheid en het spelplezier was van de gezichtjes af te lezen.

Vanaf de aller eerste wedstrijd werd er onderling gestreden om het maken van try’s en het pakken van de tags van de tegenstanders. Een prachtig schouwspel om te zien. En hoe gedreven de turven ook waren in het veld aan het einde was daar telkens weer het ‘bedankmomentje’ voor elkaar en de scheidsrechter. Al met al een topdag!