Naar een toernooi én thuiswedstrijden spelen?

Dankzij de inzet en samenwerking van de ouders van onze turven lukte dit allebei en werd het een mooie rugbydag!

Terwijl de White Panthers hun mannetje stonden in het toernooi in Hoek van Holland, moesten de Black Bears en Red Dragons afgelopen zaterdag de VRC-eer verdedigen tijdens de door onze club georganiseerde thuiswedstrijd. Maar liefst 8 Turven Teams uit de regio namen deel aan deze districtsdag.

Samenspel en de drang om te scoren spatte er van af bij beide teams tijdens de drie wedstrijden. En ook de tegenstanders zetten uiteraard hun beste beentje voor. Dat resulteerde in wedstrijden met mooie staaltjes turven rugby omlijst met enthousiaste reacties vanaf de zijlijn.

Dat de rugby values ook bij de ouders van onze turven hoog in het vaandel staan en het samenwerking is waar het om draait, werd deze dag opnieuw duidelijk. Onder het mom van vele handen maken licht werk, werkten alle ouders voor, tijdens en na de wedstrijden mee om deze ochtend tot een VRC succes te maken.