Zaterdag 8 juni, op een zeer en regen -en stormachtige dag, waren we goed vertegenwoordigd als VRC op het rugbytoernooi in Utrecht bij URC. Onze Benji’s zijn 13de in de poule geworden. De benji’s hebben hard gestreden en hebben eervol gespeeld. Een sportieve verliezer is ook een winner!

Onze Mini’s kregen versterking van 4 spelers van een tegenstander uit Hoofddorp. Gezamenlijk hebben ze gestreden onder de naam Voorhoofd! Wat een sportiviteit en kameraadschap! Zij hebben dan ook terecht de sportiviteitsprijs gewonnen!

Ook onze turven waren met 3 teams vertegenwoordigd op het toernooi en hebben het gepresteerd om alle 3 in de finale te komen. Hoe ongekend is het dat twee teams van dezelfde club strijden op de 1e plaats. Helaas geen 3 podium plaatsen, maar wel 1e, 2e en 4e plaats van de 15 teams! De volgende dag op zondag 9 juni heeft het vierde turven team het beachtoernooi in Hoek van Holland gewonnen.

En als afsluiter op dit toernooi zijn alle rugby meiden in de kijker gezet door het jeugdjournaal.

Wat een energie, teamwork en kameraadschap bij onze rugby kinderen. En een fantastische mentaliteit! Gevoed door ouders in de vorm van trainers, coachen, teammanagers en supporters. Een jonge rugbyclub om ongelooflijk trots op te zijn!