Junioren nieuwe jaar goed begonnen!

De junioren van VRC zijn 2018 goed begonnen met drie mooie overwinningen op rij.

Allereerst de thuiswedstrijd op 13 januari tegen CL REL/Tovaal. Tijdens deze wedstrijd werden er mooie offloads gemaakt maar de potjes en de rucks lukte helaas niet allemaal. Het eindresultaat was wel goed want de wedstrijd werd ruim gewonnen met 83 tegen 5.

Zaterdag 20 januari speelden de jongens van VRC uit tegen RC Eemland. In deze wedstrijd lukte de potjes wel. De eindstand van deze wedstrijd was 12 tegen 47.

Afgelopen zaterdag 27 januari speelde het team uit tegen CL Noord in Groningen. VRC begint sterk aan de wedstrijd en neemt in de eerste minuut met een try de voorsprong. De wedstrijd is dan meteen behoorlijk fel, maar VRC blijft goed druk uitoefenen en al snel valt ook de tweede try voor Voorburg. De junioren kunnen hun hoge niveau goed vasthouden en spelen als team een goede wedstrijd. De eindstand van deze wedstrijd is 12 tegen 60.

Van deze wedstrijd een korte impressie van de potjes en de offloads in het filmpje en de foto’s direct onder dit bericht!

Na zes wedstrijden in de 2e fase van de Junioren Bowl Poule A staan de junioren van VRC ook stevig bovenaan. De komende weken wordt er uiteraard hard getraind en staat nog een aantal vriendschappelijke oefenwedstrijden op het programma.

De eerstvolgende competitie wedstrijd is 10 maart thuis tegen HRC. Wellicht weer een overwinning?

Kom allemaal het team 10 maart aanmoedigen op het veld bij WRC Te Werve!