VRC verstevigt de kop positie in de Junioren Bowl Poule A

De Junioren van VRC hebben hun eerste positie in de poule verstevigd door op 10 maart thuis te winnen van HRC en afgelopen zaterdag de uit wedstrijd te winnen van RC Waterland.

Hoewel de Junioren de voorgaande wedstrijden tegen HRC en RC Waterland in hun voordeel hadden beslist werd er niet te makkelijk gedacht over het winnen van deze wedstrijden, vooral omdat RC Waterland in deze 2e fase nog geen thuiswedstrijd had verloren.

Gelukkig speelden onze Junioren sterke wedstrijden en werdt de eerste VRC try al binnen vijf minuten gedrukt en gingen de jongens met ruime voorsprong de rust in. Ook in de tweede helft van deze wedstrijden werd er goed samengespeeld door de Junioren van VRC en werd de voorsprong nog verder uitgebouwd. HRC probeerde nog wel terug te komen in de wedstrijd maar de eindstand van deze wedstrijd was 62 tegen 17. De wedstrijd tegen RC Waterland werd door VRC gewonnen met 67 tegen 7.

Op zaterdag 31 maart spelen de Junioren thuis (bij WRC) een vriendschappelijke wedstrijd tegen Newmarket RUFC U15.