Afgelopen weekend, zondag 7 mei was het weer tijd voor het jaarlijkse Turven jeugdtoernooi van VRC. Het werd een geweldige dag! Ondanks dat er regen was voorspeld werd het een stralende zonnige ochtend. 16 teams, niet enkel uit de regio, maar ook van verder weg, verzamelden zich op ons terrein om wedstrijden te spelen.  Het belangrijkste was natuurlijk om plezier te maken en samen te werken, maar natuurlijk hielden de kinderen ook een schuin oog op de te winnen bekers.

Het was fantastisch om te zien hoe een zestiental oudere jeugdleden als lijnrechters optraden. Ze kregen veel complimenten van de bezoekende teams. Mooi om te zien hoe onze jeugdspelers worden opgeleid tot referees en zo ook kunnen bijdragen binnen de club.

Het Turven toernooi was ook een mooie kans voor de ouders en andere supporters om samen te komen en te genieten van het mooie weer en de rugby-actie op het veld. Het was een fantastische dag vol sportiviteit, teamwork en plezier voor iedereen die aanwezig was. De dag eindigde met een medaille en een ijsje voor alle deelnemers, een picknick krat met een lekkere lunch voor alle teams, en mooie bekers voor de drie best scorende teams. We feliciteren de Amstelveense Rugby Club, met het winnen van het toernooi, de Haagse Rugby Club met de tweede prijs en VRC 3 met de derde prijs!! We willen alle teams bedanken voor hun deelname en feliciteren met hun prestaties op het veld.

Het Turven jeugdtoernooi was een groot succes en we zijn trots op onze jonge spelers en de vrijwilligers die deze dag mogelijk hebben gemaakt. Bedankt aan iedereen die heeft bijgedragen aan deze geweldige dag vol rugby-plezier. Ook veel dank aan de sponsors: Bakker Klink, Fastgoed makelaars en de Winkel van Ginkel.

We kijken nu al uit naar het volgende Turven toernooi en zijn blij om te zien dat turven spelers zoveel plezier en succes hebben op het veld!