Geïnspireerd door de fantastische resultaten van de drie andere Turventeams een dag eerder op het toernooi van Utrecht (1ste, 2de en 4de plaats!), reisden de White Lions van de Voorburgse Rugby-Club af naar het strand van Hoek van Holland voor hun laatste toernooi van het seizoen.

De eerste wedstrijd van het toernooi bleek doorslaggevend voor de eindwinst te zijn. Dat realiseerden de White Lions zich al voor aanvang van de wedstrijd omdat ze in de tegenstander het team van HRC herkenden dat hun een week eerder, op eigen veld, uit de halve finale wist te houden. Ditmaal lieten de White Lions zich echter niet verassen en wonnen ze de wedstrijd door beter gebruik te maken van de reglementen van beach rugby. Met een klinkende 16-9 zege op HRC was een eerste stap gezet naar een goed eindresultaat op dit sterk bezette beach toernooi.

De White Lions wisten alle wedstrijden in de poule te winnen, waardoor ze in het middagprogramma in de winnaarspoule mochten strijden om de plekken 1 t/m 3. De tegenstanders waren sterk maar de White Lions waren deze dag niet te stoppen, wisten al hun wedstrijden van de dag te winnen en mochten zich daardoor kronen tot kampioen van het beach toernooi van Hoek van Holland. Een fantastische afsluiting van een schitterend seizoen met indrukwekkende resultaten!

De White Lions bedanken Niru, Jens, Sacha en Cas voor het invallen.