Oproep aan alle Benjamin-scheidsrechters in spé!

Wil jij het rugbyspel nog beter begrijpen en heb je fluitaspiraties? Dan is je zoon of dochter én de club op zoek naar jou!!

Tijdens de trainingen staan U10 Rugby basics centraal. Hét geschikte moment om je fluitaspiraties om te zetten in daden en tegelijk het mooie rugbyspel te doorgronden. Nu is de perfecte tijd om in te stappen, want de komende jaren wordt het steeds complexer!

Tijdens de trainingen krijg je speluitleg en kan je ervaring met het fluiten opdoen, terwijl de Benjamins wedstrijdjes spelen. Dusss… Zonder stress en mét het mogen maken van fouten! De perfecte manier om het spel en alle kinderen te leren kennen. En tegelijk aan je conditie te werken!

In overleg is het vervolgens mogelijk om bijv. een keer op een zaterdag een wedstrijdje van het team van jouw Benjie te fluiten. Hoe geweldig is dat?!

Vind je dat ook leuk en zijn er genoeg deelnemers dan zijn er plannen om in toekomst op onze club de scheidsrechter WR1-cursus te geven.

Wil je er meer over weten? Of heb je interesse? Laat het Ronald Soonius weten tijdens de training!