Sport-­ en cultuurverenigingen in Nederland kunnen dit jaar meedoen aan de verkiezing ‘Vereniging van het Jaar’, een initiatief van onder andere NOC*NSF.

Door je vereniging te promoten en je verhaal te publiceren op  www.verenigingvanhetjaar.nl maken sportverenigingen met de meeste stemmen en hoogste beoordeling kans op mooie prijzen zoals een promotiefilm en Masterclasses van professionals die de vereniging verder helpen.

En dat willen we wel! Om de titel te winnen, hebben we stemmen nodig, heel veel stemmen, en een hoog waarderingscijfer. Maandag 9 april start de 1e ronde: de verkiezing van de gemeentelijke winnaar. Winnen we die, dan gaan we op voor de provincietitel en vervolgens de landelijke titel.

Maar voor nu: your votes please! Stem vanaf maandag 9 april 2018 en roep iedereen die je kent op te stemmen op VRC!

Leuke bijkomstigheid: niet alleen de vereniging kan een prijs winnen. Ook de stemmers maken kans op leuke prijzen zoals een overnachting op Papendal, kaartjes voor Lowlands of Tivoli Vredenburg!