VRC proost op een geweldig eerste seizoen!

Zaterdag 28 mei was er feest bij de Voorburgse Rugby Club. Het bestuur van de jonge vereniging vierde, samen met haar leden, het eindfeest ter afsluiting van het rugbyseizoen en haar eenjarig bestaan.

VRC sluit het eerste seizoen af met 87 actieve leden. Een supermooi resultaat na slechts één seizoen. De vereniging is gestart met het trainen van de jongste rugbyers: de Guppen en de Turven. Omdat er voldoende animo bleek te zijn voor de Benjamins en de Mini’s, zijn deze inmiddels ook al gestart. Komend seizoen groeit VRC verder en wordt gestart met het formeren van een Cups team. De snelle groei van VRC laat zien dat Rugby in Voorburg enthousiast wordt ontvangen en dat de sport nog steeds aan populariteit wint.

Ook het groot aantal vrijwilligers bij de club geeft veel vertrouwen in de toekomst. Zij zijn betrokken bij de trainingen, wedstrijden en zorgen met de feestcommissie ook nog voor voldoende gezelligheid! En dat was goed aan het eindfeest te zien: heerlijk eten en drinken, muziek en een disco-springkussen voor de kids bleken hele geslaagde ingrediënten voor een fantastisch eindfeest.

Luciano’s Den Haag zorgde voor een mooie ijskar met overheerlijk schepijs. Lekkerenvers.nl heeft gezorgd voor vers fruit, saté met brood, worstenbroodjes en de koeling voor de drankjes. VRC is hen zeer dankbaar!
Alle rugbyers ontvingen een mooie oorkonde en VRC badge, gingen met hun team op de foto en speelden een paar potjes touch rugby tegen elkaar en tegen de ouders. Dikke pret dus!

Met veel trots en dankbaarheid heft VRC het glas op een zeer succesvol eerste seizoen! Op naar een nog mooier tweede seizoen!