Zaterdag 19 oktober speelden de Colts in Goes tegen het cluster van Tovaal/Oemoemenoe. Door de herfstvakantie had de tegenstander helaas erg weinig spelers beschikbaar. Wij hadden er gelukkig genoeg doordat wij nu een cluster vormen met Delft, dus een aantal van onze spelers werd ‘uitgeleend’ aan de tegenstander. Moeten we al wennen als onze jongens nu af en toe in het groene shirt van Delft spelen, dit keer speelden er een aantal in rood/blauwe strepen.

Het werd een mooie wedstrijd. Leuk ook om te zien dat onze sportieve jongens voor de tegenstander gewoon hun best deden. Uiteraard wilden we met onze Colts deze wedstrijd wel winnen. We blijven graag in de middenmoot van onze poule om degradatie zoals vorig jaar te voorkomen. Er werd door beide teams regelmatig doorgebroken en gescoord. De eindstand van 31-57 was dan ook een verdiende eindstand.