Koningsdag 2018 - VRC'ers interview Midvliet

Op de Koningsdag-vrijmarkt te Voorburg heeft VRC de Herenstraat een rugby vibe kunnen geven.

Onder andere met ballen die al vele kids van de jongste leeftijd plezier hebben gegeven. Hierdoor leek  de vrijmarkt een ware rugby trainingslocatie, met veel deelnemers en nog meer supporters. Tevens  trokken truien en wervingsposters de aandacht.

Naast dat alles kon iedere rugbyer zijn speelgoed ter verkoop aanbieden. Dit was natuurlijk de grootste publiekstrekker op de markt plaats. De opbrengst van 232,25 euro gaat gebruikt worden voor de inrichting van het op te bouwen clubhuis op de vaste locatie De Star. Ian, Levent en de supportlopers waren de sterke marktmannen, die garant stonden voor veel plezier voor een juiste prijs. Zij werden bijgestaan door andere VRC-leden.

De VRC-treasures hebben nieuwe eigenaren gekregen, wat zeker zal bijdragen aan meer lol voor Voorburgse rugby spelers van de toekomst!

Dank aan allen voor deze actie!

VRC-ers op vrijmarkt in Voorburg