Zaterdag 31 maart was er voor de junioren een Paas-tournooitje georganiseerd door RC The Bassets in Sassenheim.

VRC trad aan tegen The Bassets Junioren en het Engelse Harlow RFC U16. Het Engelse team kwam voor hun Paas-tour in Nederland onder andere The Bassets bezoeken. Voor de Junioren was dit een mooie gelegenheid om te laten zien hoe enorm ze gegroeid zijn de afgelopen periode.

De mannen van VRC hebben van het Engelse team eervol verloren en de wedstrijd tegen The Bassets werd in het voordeel van VRC beslist. VRC heeft heel goed gespeeld en de leiding van de tegenstanders waren ook onder de indruk van het spel van onze junioren!

Na afloop van de wedstrijden was er voor de Junioren een lunch verzorgd door The Bassets en het Engelse team sloot de dag af met zang en dans. The Bassets hartelijk dank voor de gastvrijheid.