Windmolens in Kinderdijk

Op 17 juni gaan we met de hele club deelnemen aan de Molenloop. Dit is een clubbreed initiatief en we hopen en verwachten dan ook dat zo veel mogelijk mensen zullen deelnemen.

Iedere deelnemer vraagt opa’s, oma’s, mama’s, papa’s, buurmannen en buurvrouwen, vrienden, vriendinnen, neefjes en nichtjes, oom en tantes etc. om een sponsorbijdrage. De bijdragen zullen 100% ingezet worden voor de realisatie van ons nieuwe clubhuis en veld.

Vanuit de sponsorcommissie wordt dit initiatief gecoördineerd door Coline en Bianca. Registratie voor de Molenloop loopt via de teammanagers. Er zijn standaard formulieren beschikbaar om jullie op weg te helpen met het vinden van sponsoren. Voor vragen over de sponsorloop kunnen jullie terecht bij de teammanagers.

Blokkeer 17 juni in de agenda, meld je aan bij je team manager voor deelname en begin met het werven van sponsoren!

We mikken op een inzamelbedrag van tenminste € 5.000,00. Als 75% van onze leden meelopen en we per lid gemiddeld € 50,00 euro aan sponsorgelden weten op te halen dan is dat geen enkel probleem!