Zaterdag 2 november is het zover! Die dag komt er een einde aan het WK-avontuur in Japan dat iedere rugbyliefhebber & vele sportgeïnteresseerden in zijn greep hield! Na weken van indrukwekkende acties van de groten der aarde en vaak in spanning gezeten te hebben voor die leden die moesten toezien dat ‘hun’ team toch uitgeschakeld werd, zijn de finalisten bekend. Om 10.00 uur barst de strijd der strijden tussen Engeland en Zuid-Afrika los in het International Yokohama Stadion. Het belooft een spannende finale te worden en een die de rugbyplanning op zijn kop zet! De districtswedstrijden zijn afgelast en in plaats daarvan gaan we met zijn allen de wedstrijd kijken in ons clubhuis! Wat een geweldig avontuur voor de kids! Mocht je van de spanning tijdens de finale niks kunnen eten, kom dan wat eerder om in alle vroegte van het laatste WK-ontbijt te genieten… mis het niet! Anders wordt het 4 jaar wachten.