Save the date: zaterdag 26 juni – FEESTELIJKE eindtraining

Beste rugby-ers, het einde van dit rugbyseizoen nadert. Op zaterdag 26 juni is de laatste training voor de zomerstop. We sluiten het seizoen leuk af met een feestelijke eindtraining. Hierbij wat meer info.

Laatste training 26 juni: let op de (enigszins) afwijkende trainingstijden
I.v.m. Corona zullen we niet alle Guppen/ Turven/ Benjamins/ Mini’s …etc. op één moment op de Star ontvangen. (Hopelijk volgend seizoen wél weer).

We ontvangen de groepen op zaterdag 26 juni op de volgende tijden:

Groep: de kinderen trainen op zaterdag 26 juni gewoon met de leeftijdsgroep waarin ze nu spelen.

Guppen
Start: 8.45 / einde: 10.15 u.

Turven
Start: 9.30 /einde: 11.15 u.

Benjamins
Start: 10.15 / einde: 12.00 u.

Mini’s
Start: 11.00 / einde: 12.45 u.

Cubs
Start: 11.30 / einde: 13.00 u.

Programma zaterdag 26 juni

Het programma op 26 juni is ruwweg als volgt:

1. Ontvangst & groepsfoto (in het wit);
2. Funtraining met spelletjes, springkussen etc.;
3. Uitreiking certificaat VRC;
4. Lekkers & einde.

Wit overhemd & VRC-badge: regel ze tijdig

Rugby is een sport met tradities. Eén ervan is om op de laatste training samen ‘in het wit’ op de foto te gaan. Voor de ouders/ verzorgers hierbij een reminder: zorg er a.u.b. tijdig voor dat je kind een mooi wit overhemd (lange mouwen en kraagje) heeft voor de laatste training. Goedkope overhemden vind je online bij o.a. HEMA, BRISTOL, H&M of bijvoorbeeld tweedehands in een kringloopwinkel.

Op het witte overhemd komt een VRC-badge. Voor nieuwe leden (dit seizoen lid geworden) is deze éénmalig gratis verkrijgbaar bij je Teammanager.

Bestaande leden hebben hem reeds eerder ontvangen. Ben je hem kwijt? Bestel dan een nieuwe bij je TM (tegen prijs van EUR 10,04) De badge zet je vast met een sluitspeld of door hem op het shirt te bevestigen.

Onder het witte overhemd dragen kinderen een korte/ lange spijkerbroek.

We hopen alle kids op de training te begroeten! En dat niet alleen: ouders mogen ook langs de lijn staan, op voorwaarde dat er voldoende onderlinge afstand wordt gehouden. Tot de 26e dus!

Namens de betrokken vrijwilligers,

Bernard van Diepenbeek