Op 1 juni 2019 nemen 16 Turventeams van 9 verschillende clubs deel aan het allereerste VRC-Turventoernooi. Meer dan 150 kinderen en begeleiders zijn dan tussen 10.00  en 15.00 uur te gast op De Star. Het is best bijzonder dat er een toernooi wordt georganiseerd dat in zijn geheel op de  Turven is gericht, omdat de meeste toernooien een mix van leeftijdsgroepen kennen. Dat er animo is voor zo’n happening is duidelijk: binnen een week waren alle beschikbare plaatsen gevuld!

Clubs die zullen strijden om de felbegeerde VRC Turven Trofee zijn onder andere HRC, DIOK, RFC Haarlem, RFC Gouda, Delftse Rugby Club en RC Te Werve.

Maar…. na de prijsuitreiking is het feest nog niet afgelopen. Iedereen gaat huis douchen en dan komen de ouders met de VRC-Turven terug. Op De Star is er een barbecue voor alle Turven, Turven-ouders en het begeleidingsteam. Daarna wordt het helemaal spannend, want de ouders worden naar huis gestuurd en de kids blijven kamperen op het rugbyveld!

Kom gezellig kijken op 1 juni!