VRC Barbarians team in België!

Op initiatief van VRC is een Barbarians team gevormd die tijdens het Tom Morris toernooi tegen Kituro U14 (De Belgisch landskampioen) hebben gespeeld. Het team bestond uit spelers van VRC, ’t Gooi, Oemoemenoe, REL, BSN en RCC.

Na ontvangt hebben de jongens samen een lichte training gedaan om aan elkaar te wennen. Daarna volgde de wedstrijd van 3x 20min. Het team groeide gedurende de wedstrijd waardoor ze in de laatste 20 minuten gelijkwaardige tegenstand konden bieden. De mannen hebben hard gevochten en zich gehouden aan de onderling vooraf gemaakte afspraken. De rugby spirit stond voorop dus werd er niet gesproken over winnen maar wel over plezier beleven, over het spel en over de  kameraadschap die werd opgebouwd. Voor iedereen zeker voor herhaling vatbaar.

VRC dankt Kituro voor de uitnodiging en het goede ontvangst, tevens Zebra en ’t Gooi voor hun steun om dit mede mogelijk te maken.

Dankwoord Kituro

Hey Fer, Ed,

We would like to thank you again for a great game and a great day of rugby ! As discussed today let’s stay in touch to see what we can organize for a return trip beginning of the 2016-2017 season and the future!

Thanks a lot again and have great evening !

Kituro U14