SportEasy is live!
Afgelopen week zijn we binnen VRC gestart met de uitrol van SportEasy. SportEasy is de opvolger van TeamStuff, de vorige sportapp die VRC gebruikte en die in januari 2021 om bedrijfseconomische redenen stopte. Na een zoektocht en selectieronde is SportEasy als opvolger gekozen.

Waar gaan we SportEasy voor gebruiken?
VRC gaat SportEasy gebruiken voor o.a. wedstijdplanning (als het weer mag), het bijhouden van de aan/ en afwezigheid van spelers bij wedstrijden en trainingen (als vervanger van een eindeloze stroom aan Whatsapp berichten), het (op termijn) toewijzen van vrijwilligerstaken zoals bardiensten, EHBO, reffen, etc. Tevens kunnen teams de app gebruiken – als ze dat willen – voor het delen van  foto’s, uitslagen; etc. Ook kunnen berichten binnen een team worden uitgewisseld door de spelers en teammanagers.

Bonjour!
Als het goed is ben je door SportEasy uitgenodigd om lid te worden van de VRC in SportEasy. Dat gebeurde (per ongeluk!) met een Franse email. SportEasy is namelijk van huis uit een Franse app, maar is ook beschikbaar in o.a. het Engels en Nederlands.

We zijn bezig met een ‘bezemronde’ om de ontbrekende leden ook nog toegevoegd te krijgen. Als je na deze week nog geen uitnodiging hebt ontvangen via Sporteasy, vraag dan of je teammanager  je middels een uitnodigingscode wil uitnodigen.

Even wachten…
Omdat we nog bezig zijn met de inrichting aan de ‘achterkant’, vragen we iedereen om nog even niets te doen met deze uittnodiging. De teammanagers geven zo snel mogelijk via watsapp aan wanneer je je account kunt activeren. Tot die tijd vragen we je even geduld te hebben….

Wat kost het?
Als club betalen we een jaarlijks bedrag waarvoor alle leden Sporteasy kunnen gebruiken. Als individueel lid betaal je op dit moment niets voor het gebruik

Meer informatie over het gebruik van SportEasy vind je hier (in het Engels).

Wordt vervolgd

Binnenkort volgt een korte handleiding voor het in gebruik nemen van Sporteasy.