Op zondag 16 december was het weer tijd voor een sponsor-event: de Rotary Santarun 2018, een (hard-)loopcircuit door het centrum van Voorburg – in Kerstmannenpak! De VRC heeft voor en achter de schermen volop deelgenomen aan dit ontzettend leuke evenement van de Rotary. Bovendien leverde VRC ook nog de snelste lopers: drie Junioren lieten zien dat de afstand voor hen een ‘walk in the park’ was en gingen gebroederlijk samen, zoals het hoort in rugby, als eersten over de eindstreep. Ook leuk om te zien dat de fanatieke Benjamin: Alex Schröeder niet onderdeed voor de topfitte Junioren en helemaal zelf het parcours in een snelle tijd heeft gelopen. Hulde voor alle kinderen en ouders die zich hebben ingezet! De club heeft hiermee maar liefst €4.500 voor het clubhuis opgehaald. En: de Guppen sleepten de prijs voor het grootste team in de wacht!

Midvliet heeft er een mooie film van gemaakt en Hetkrantjeonline besteedde ook aandacht aan de Santarun.