De kogel is door de kerk! VRC gaat naar Westvliet!

Na veel overleg over de mogelijkheden en onmogelijkheden om VRC mede gebruiker te laten zijn van het cricketveld heeft de gemeente samen met de stichting een onderzoek laten uitvoeren. De wethouder heeft zich vooraf gecommitteerd aan de uitslag van het onderzoek.

In het rapport van ASC wordt geadviseerd dat VRC wedstrijden kan gaan spelen op het cricketveld en kan gaan trainen op het veld van Catch. Hiervoor moeten uiteraard aanpassingen worden gemaakt aan de accommodaties.

Op 4 oktober worden de eerste afspraken gemaakt over de uitvoering en 1 oktober al wordt de eerste Rugby development day gehouden.

Een belangrijke mijlpaal voor onze jonge club is gehaald! Op naar een sportieve samenwerking en een rugbyclub waar we trots op mogen zijn.