Nu de eerste competitiewedstrijden gespeeld zijn, werd het hoog tijd elkaar als team ook buiten het rugbyveld eens wat beter te leren kennen. Natuurlijk kennen sommige Cubs elkaar alwel goed, voor anderen geldt (gold) dat nog niet. Omdat we natuurlijk momenteel even geen clubhuis hebben, werd gekozen voor een externe locatie: Ierse pub O’laerys in The Mall of The Netherlands. Daar werd zondag 17 september eerst een uur lekker gebowld. In teams van 5 a 6 Cubs per baan werden er geen try’s geduwd, maar strikes gegooid. En wanneer dat niet lukte, boden de ‘vangrails’ naast de baan uitkomst. Na het bowlen werd het uitje feestelijk voortgezet aan een lange team-tafel waar de Cubs genoten van een heerlijke hamburger. Een fijne start van het seizoen!