Afgelopen zaterdag 2 februari kwamen de Mini’s van BSN op bezoek bij VRC voor een gezamenlijke training met onze Mini’s en natuurlijk het samen kijken van de Six Nation wedstrijden Schotland-Italie en Ierland-Engeland.

Helaas ging de training niet door in verband met de weersomstandigheden, maar dat mocht de pret niet drukken. In het clubhuis was het lekker warm en gezellig, er hing een groot scherm en de techniek werkte, dus kijken maar! Beide teams hadden hapjes meegenomen, van soep tot taart en worstenbroodjes, maar ook gezonde hapjes. Er werd daarom gretig gesmuld onder het genot van een drankje, dat te bestellen was aan de nieuwe bar. Het was een hele gezellige (na)middag en de BSN-ers komen graag nog een keertje terug!