Wil je bijdragen aan het succes van VRC? Als bestuurslid krijg je de kans om impact te maken en mee te bouwen aan de toekomst van onze club. Wegens vertrek van een van de huidige bestuursleden zijn we op zoek naar een nieuw algemeen bestuurslid.

Wat ga je doen?
Als bestuurslid ben je samen met een enthousiast bestuur verantwoordelijk voor het beleid, de organisatie en de groei van onze vereniging. Jouw ideeën en betrokkenheid helpen ons om zowel op als naast het veld de vereniging nog beter te maken.

Wat vragen we van jou?

• Betrokkenheid: je draagt de vereniging een warm hart toe.
  • Teamspirit: samenwerken met andere bestuursleden om onze doelen te bereiken.
  • Ideeën: je brengt graag nieuwe inzichten en energie in de club en vertaalt deze naar de uitvoering.
  • Tijd: bestuurswerk is goed te combineren met werk of gezin, maar het kost natuurlijk wel tijd.

We zoeken iemand met organisatietalent, die zich ontfermt over onder andere de vrijwilligerscoördinatie, community building, evenementen (lustrum!), feestcommissie en sponsoring.

Ben je geïnteresseerd en wil je meer weten? Spreek iemand van het huidige bestuur aan of stuur een e-mail naar secretaris@voorburgserugbyclub.nl.

Reageren uiterlijk zondag 20 oktober. Ingangsdatum liefst per ALV november 2024.

Zie ook onze andere vacatures.