Weer een mijlpaal voor VRC!

Wij zijn zeer verheugd om te kunnen melden dat de gemeente het budget voor de aanleg van een rugbyveld op De Star heeft goedgekeurd.  Dat betekent dat we volgend seizoen spelen op een eigen locatie!

Er is sinds de oprichting door een hoop mensen in- en om VRC hard gewerkt om dit voor elkaar te krijgen. Locatie De Star is tijdelijk voor tenminste twee seizoenen. We blijven samen met de gemeente zoeken naar een permanente locatie.  Onderdeel van de afspraak is dat wij zelf voor een clubhuis moeten zorgen, dus we moeten ook zelf aan de slag.

Bovenal is dit een onwaarschijnlijk mooie kans om vanaf nu alle (verborgen) talenten binnen de VRC te gaan benutten om hier (letterlijk) iets moois neer te zetten!

Kun je helpen met bijvoorbeeld een clubhuis of delen hiervan, of ideeën hierover, en ben je geen lid van vrc, meld je dan via info@voorburgserugbyclub.nl. Alle hulp is welkom!

Meer nieuws volgt!

Met ovale groet,