Commissie Maatschappelijke Activiteiten stemt unaniem voor!

Commissie Maatschappelijke Activiteiten stemt unaniem voor! Vanavond was dan eindelijk de langverwachte commissievergadering over de plannen voor de inhuizing van VRC op de Groene Zoom (samen met VCC).

VRC start jeugdtrainingen bij HSV Catch

Voorburgse Rugby Club start Jeugdtrainingen bij HSV Catch Voor de rest van dit seizoen heeft de Voorburgse Rugby Club (VRC) een tijdelijke plek gevonden om te kunnen trainen. Honk- en softbalvereniging Catch stelt dit jaar gedurende de wintermaanden haar veld ter beschikking voor de jeugdige rugby-ers.

VRC organiseert 2e Rugby Development Day!

VRC organiseert 2e Rugby Development Day! Op 1 Oktober jl. organiseerde VRC voor de Rugby Academy Zuid West haar 1e van de 5 Rugby Development Days. Dit was voor ons een kick-off die op ieder front goed is verlopen. Zowel begeleiders als spelers hebben een intensieve dag beleefd. Hier stonden de aandachtspunten scrum-ready, handling en wedstrijdvormen […]

Guppentrainers gezocht!

Guppentrainers gezocht! Bij VRC zijn we op zoek naar enthousiaste jonge trainers voor de Guppen; onze jongste rugbyers van 4 en 5 jaar oud. Volg je een sportopleiding of ben je een student die gewoon helemaal gek is van sport? Dan zijn we misschien wel op zoek naar jou!

Stem op VRC tijdens de Rabobank ClubKasCampagne

Stem op VRC tijdens de Rabobank ClubKasCampagne! Jouw stem is geld waard! Ben je klant van Rabobank Regio Den Haag en ouder dan 12 jaar? Geef dan je stem aan de Voorburgse Rugby Club tijdens de Rabobank ClubKasCampagne!

VRC gaat naar Westvliet!

De kogel is door de kerk! VRC gaat naar Westvliet! Na veel overleg over de mogelijkheden en onmogelijkheden om VRC mede gebruiker te laten zijn van het cricketveld heeft de gemeente samen met de stichting een onderzoek laten uitvoeren. De wethouder heeft zich vooraf gecommitteerd aan de uitslag van het onderzoek.

Even voorstellen: Trainers seizoen 2016-2017

De trainers VRC zijn gereed voor het nieuwe seizoen! VRC heeft zijn trainers klaar voor het nieuwe seizoen 2016-2017. Onze leden krijgen volgend seizoen in de verschillende leeftijdsgroepen extra aandacht door specifieke skills te trainen.

VRC proost op een geweldig eerste seizoen!

Zaterdag 28 mei was er feest bij de Voorburgse Rugby Club. Het bestuur van de jonge vereniging vierde, samen met haar leden, het eindfeest ter afsluiting van het rugbyseizoen en haar eenjarig bestaan.

Even voorstellen: Björn Buijs, Strength & Conditioning training bij VRC

Strength & Conditioning training De Voorburgse Rugbyclub start aanstaande woensdag  met Strength & Conditioning training die tot aan de zomervakantie gegeven zal worden. In het verlengde hiervan stellen wij ook graag onze special skills trainer Björn Buijs aan u voor!

Even voorstellen: Jeff Snoeck, special skill trainer Front 5

Jeff Snoeck special skill trainer Front 5! VRC heeft de trainersstaff van seizoen 2016-2017 geformeerd. Er komen in totaal 5 hoofdtrainers en 7 special skills trainers.