Commissie Maatschappelijke Activiteiten stemt unaniem voor!

Vanavond was dan eindelijk de langverwachte commissievergadering over de plannen voor de inhuizing van VRC op de Groene Zoom (samen met VCC). VRC was aanwezig met een grote groep ouders en kinderen in tenue, bestuursleden en vrijwilligers. We stonden er echt als club en na de inspraak van onze voorzitter en Maarten Schröeder namens de ouders, was dan ook alle twijfel bij de fracties weggenomen en stemde de volledige commissie unaniem voor de plannen van de wethouder! Echt fantastisch nieuws voor onze club en nog belangrijker, goed nieuws voor al onze jonge en enthousiaste rugbyers. De plannen voor de inhuizing van VRC op de Groene Zoom worden dus gewoon opgepakt zoals gepland en zoals door de wethouder voorgesteld. Binnenkort hopen we hier natuurlijk meer over te vertellen, maar voor nu zijn we vooral heel erg blij met het goede nieuws!

De volledige vergadering terugkijken kan hier (onze voorzitter en Maarten Schröeder komen bij punt 2 aan het woord): http://bit.ly/2fQK4Mg